سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

حساسیت زدایی شگرد اصلي دشمن در مقابله با ارزش ها

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دشمن به دنبال حساسیت زدایی از ارزش ها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ ابراهیم عزیزی در مراسم سومین سالگرد درگذشت عزت الله فهندژ سعدی عضو سابق شورای اسلامی شهر شیراز در مسجد جامع سعدی شیراز بیان کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی باید در مقطع کنونی از تهدیدات دشمنان مطلع باشند.

وی ادامه داد: دشمن امروز به دنبال حساسیت زدایی از ارزش ها است تا با کم کردن حساسیت های مردم به اهداف خود نزدیک شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با رخنه های همچون جدایی طلبی، کودتا، جنگ، مسائل سیاسی و فشارهای اقتصادی به دنبال آسیب زدن به ملت ایران بودند.

عزیزی گفت: هر چند که ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با وحدت و آگاهی خود تمام توطئه های دشمنان را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: دشمن اینک بر اساس روحیه دشمنی و شیطانی خود از رخنه های گذشته مایوس و نامید است و به دنبال ایجاد رخنه های فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: آنها می خواهند با رخنه و توطئه فرهنگی خود فضای جامعه را از عزم ملی به سمت تردید ملی سوق دهند.

وی افزود: دشمن می خواهد در این مقطع با ایجاد رخنه در اعتقادات و باورهای مردمی فضایی آکنده از یاس و نامیدی را شکل دهد.

عزیزی گفت: آنها به دنبال سرمایه گذاری بر روی رفتارهایی هستند که حقارت ملی را جایگزین عزت ملی کنند و برای این کار می خواهند مردم را نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی بی اعتماد سازند.

وی ادامه داد: آنها می دانند که ایمان، وحدت و رهبری سه رکن رکین انقلاب اسلامی هستند که مردم به آنها پایبند هستند، از این رو همه توان خود را برای حمله به این سه رکن مهیا ساخته اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: چه اتفاقی افتاده که کسانی که تا دیروز علیه انقلاب و نظام بودند، امروز پرچمدار برخی جریانات شده اند.

وی افزود: حساسیت زدایی از ارزش های انقلاب اسلامی در دستور کار دشمن است و باید مومنان به انقلاب، بچه های جبهه، اهالی مسجد و ...از این حرکات آنها در مقطع کنونی مطلع باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: چگونه افرادی در آرامش به دنبال خود تطهیری هستند و می خواهند آن همه ظلمی که به مردم و انقلاب کردند به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: چگونه عده ای می خواهند از زیر بار مفاهیم فتنه به راحتی عبور کنند و افکار عمومی را فریب دهند.

عزیزی بیان کرد: می خواهند با اقدامات فرهنگی در یک حرکت آرام جامعه را به سمتی ببرند که از ارزش ها عدول کند و به سمت ضد ارزش ها بروند.

وی افزود: دشمن می خواهد احساس مسئولیت و بصیرت را از ملت بگیرد و جامعه را به سمت یاس و نا امیدی ببرد، اما نمی داند که مردم ما پرچم دار میراث عاشورا هستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: مردم عاشورایی ما زیر بار هیچ ذلتی نمی رود و با هوشیاری خود تحت هدایت ولی فقیه و امام زمان خود تا زمان ظهور امام موعود(عج) حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: حساسیت زدایی ، شگرد ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.