سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

سوزن خیاطی از معده خانمی بیرون کشیده شد

در یک عمل جراحی سوزن خیاطی از معده یک زن جوان در پارس‌آباد بیرون کشیده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ متخصص جراحی عمومی در شهرستان پارس‌آباد بعد از عمل جراحی این زن 24 ساله اظهار داشت: این سوزن دو سال بود در معده بیمار گیر کرده و بیمار از وجود آن بی‌خبر بود.

دینا امامی گفت: خانم 24 ساله از دو سال قبل از درد معده و دفع خون از دهان در حجم کم هنگام سرفه شکایت داشت که در مراجعات مختلف به پزشک قرص آنتی اسید دریافت می‌کرد ولی نتیجه‌ای برای بیمار نداشت.

این متخصص جراح عمومی در ادامه خاطر نشان کرد: در مراجعه اخیر او به پیمان گوران فوق تخصص گوارش، بیمار اندوسکوپی فوقانی شده و وجود جسم خارجی یعنی سوزن خیاطی در معده بیمار تأیید شد.

امامی افزود: نکته جالب توجه این است که این بیمار یک خیاط است و از بلع سوزن اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید که اکثراً در محل کار نهار خود را صرف می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: بالاخره بعد از عکسبرداری شکم و مشاهده سوزن خیاطی و پس از مشاوره با دکتر گوران، عمل جراحی برای خارج ساختن سوزن از معده بیمار آغاز شد.

این جراح عمومی گفت: با برش کوچک روی معده به دلیل وجود شیره گوارشی و چین‌های فراوان مخاط معده یافتن سوزن کار ساده‌ای نبود اما بالاخره در ناحیه فوندوس معده سوزن یافت شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، سوزن ، خیاطی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.