سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایندیپندنت: فلسطینی‌ها بار دیگر مورد خیانت قرار گرفتند

روزنامه ایندیپندنتدر گزارشی نوشت که فلسطینی‌ها بار دیگر مورد خیانت قرار گرفتند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس امروز شنبه در گزارشی در صفحه اول خود به قلم "رابرت فیسک" نوشت که : فلسطینی‌ها بار دیگر مورد خیانت قرار گرفتند و "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا ، روند صلح میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها را رها نمود.

فیسک در این مقاله می‌گوید : همگان انتظار این را داشتند که روند صلح میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به شکست بیانجامد ؛جز اوباما و "جان کری"  وزیر خارجه وی و "تونی بلر" نخست وزیر سابق بریتانیا .

وی سپس می‌گوید : هنگامی که اوباما ، تلاش‌های محمودعباس برای تشکیل دولت وحدت ملی با حماس را محکوم کرد، موضعی شبیه به موضع "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل گرفت که عباس را به ائتلاف با سازمانی تروریستی که خواهان نابودی اسرائیل است متهم نمود و به رژیم صهیونیستی متمایل گشت.

وی همچنین می‌گوید : اسرائیل سال‌های سال می‌گفت که مذاکره‌ کننده ای که از جانب فلسطین باشد وجود ندارد ؛ چرا که محمود عباس نماینده فلسطینی‌ها در غزه نمی‌باشد  . اما زمانی که محمود عباس و مقامات فلسطینی سعی کردند وحدت میان فلسطینی‌ها را محقق سازند تا طرف مذاکره با اسرائیل باشند ؛ نتانیاهو اعلام کرد که صلح دیگر از درجه اعتبار ساقط شده است.


انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.