سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تحقق رشد و توسعه ی فرهنگی و اقتصادی با آموزش و پرورش توسعه یافته

اگر خواهان رشد و توسعه در فرهنگ و اقتصاد کشور هستیم باید آموزش و پرورش توسعه یافته و مطلوب داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم آئین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش خدابنده رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته را در توجه به آموزش و پرورش و سرمایه گذاری مطلوب در آن دانسته و گفت : اگر خواهان جامعه آباد ، آزاد و مستقل هستیم باید به آموزش و پرورش کشورمان نه در حرف بلکه در عمل توجه کنیم .

تمجیدی افزود: موفقیت آموزش و پرورش ، موفقیت کل جامعه است و این موفقیت در گرو همکاری تمام مجموعه ها و دستگاه هاست و باید هدف ها و برنامه های آموزش و پرورش در اولویت تمام دستگاه ها قرار گیرد .

وی ادامه داد : بزرگترین خدمت فرهنیگان به کشورمان این است که فرزندان خوبی را تربیت کنند، کسانی که بتوانند آینده ایران اسلامی را به خوبی مدیریت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان از زحمات قاسمی ، مدیر سابق آموزش و پرورش خدابنده ، تقدیر و برای مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان آرزوی موفقیت نموده اظهار امیدواری کرد فضایی ایجاد شود تا تمام سرمایه های انسانی و با تجربه شهرستان فرصت خدمتگزاری داشته باشند.

مدیرجدید آموزش وپرورش شهرستان خدابنده نیز در این مراسم گفت : آموزش وپرورش نهادی است که باید از هرگونه سیاسی کاری به دور باشد تا فرصت ارتقای اهداف آموزشی وتربیتی وشکوفایی استعدا دهای آینده سازان فراهم گردد.

اسدی خاطر نشان کرد : از تمام نیک اندیشان ونخبگان وفرزانگان دعوت خواهیم نمود که آموزش وپرورش را برای رسیدن به اهداف والای انسان پروری یاری دهند تا منویات مقام معظم رهبری به خصوص در سالی که به نام اقتصادوفرهنگ نامگذاری گردیده است محقق شود.

 
برچسب ها: رشد ، فرهنگ ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.