سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

رضايت 70درصدي مردم از عملکرد پلیس

رئيس گروه استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان ناجا گفت: 70 درصد مردم از عملکرد پلیس رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ الیاسی در اختتامیه دومین دوره آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان انتظامی فارس افزود: بر اساس پژوهشهای مرکز تحقیقات ناجا بین 69 الی 70 درصد از مردم از عملکرد پلیس راضی هستند.

وی در خصوص میزان رضایت ازعملکرد پلیس راه نیز بیان کرد: در این خصوص تحقیقات لازم در هشت استان از جمله استان فارس در نوروز امسال انجام شده است و 85 درصد از عملکرد پلیس راه رضایت داشته اند.

رئيس گروه استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان ناجا با تاکید بر اینکه یکی از اقتدارهای پلیس، اقتدار اخلاقی او است، ادامه داد: استاندارد سازی پروژه‌ای موقتی و زودگذر نیست که یک فرایند مستمر و مبتنی بر یک اندیشه و دکترین مرکزی است.

الیاسی رئيس گروه استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان ناجا از كلانتري ها به عنوان يك نهاد اجتماعي ياد كرد و گفت: امروزه كلانتري ها، فقط مكان مراجعه شاكي و متشاكي و يا مجرم نيست بلكه به مكاني براي رسيدگي امورات اجتماعي، مشاوره و تحقيق در خصوص ازدواج، حل مسائل و مشكلات محله و ... تبديل شده است.

الياسي افزود: در كلانتري ها لازم است كاركنان هوشمند، توانمند،‌خوش خلق و خوش اخلاق باشند زيرا اين افراد به عنوان معتمدان مردم در هر محله هستند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: رضایت ، مردم ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.