سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

الزام تسريع در اجرای خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز

نمایندگان مردم فارس در مجلس شوراي اسلامي بر تسريع اجرای خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز تاكيد كردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان فارس با حمید چیت چیان وزیر نیرو گفت: دراین دیدار، اعضای مجمع نمایندگان این استان بر شتاب بخشیدن به روند اجرای خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز تاکید کردند.

ضرغام صادقی ادامه داد: در این جلسه، نمایندگان استان فارس همچنین خواستار افزایش روند اجرا و تخصیص اعتبارات لازم برای آبرسانی به روستاها و افزایش بودجه عمرانی و طرحهای مربوط به آب و برق این استان شدند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، خشکسالی و تخصیص بودجه برای رفع این معضل و انجام طرحهای مربوط به این مهم را از دیگر مسائل مهم مطرح شده از سوی نمایندگان استان فارس با وزیر نیرو دانست.

صادقی افزود: همچنین تمام نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از نیروهای این استان در بدنه وزارت نیرو تاکید داشته و از وزیر نیرو خواستند به این مهم جامه عمل بپوشاند.

عملیات اجرایی خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز به طول حدود 77 کیلومتر، از سال 90 آغاز شده است و با راه اندازی آن سالانه 100 میلیون متر مکعب آب به شیراز منتقل می شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: الزام ، تسریع ، آبرسانی ، درودزن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.