سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آغاز عمليات گسترده عليه داعش از سوی ارتش عراق

فرماندهی ارتش عراق آغاز عملیات گسترده ای را علیه گروه داعش در استان‌های مختلف این کشور اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی العراقیه،فرماندهی ارتش عراق آغاز عملیات گسترده ای را علیه گروه داعش در استانهای مختلف این کشور اعلام کرد. 

24 تروریست از اعضای گروه دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) در دو عملیات در شهر فلوجه کشته شدند. 

در این عملیات چهار مخفیگاه گروه های مسلح در منطقه النعیمیه در غرب پل فلوجه هم منهدم شد که در این حمله هم تعداد زیادی از تروریست ها کشته شدند. 

جنگنده های ارتش عراق همچنین اهدافی را در شهرهای الرمادی و فلوجه هدف قرار دادند. 

"ابوحمد المهاجر "معروف به وزیر امور داخلی داعش به همراه شش نفر از تروریست ها در اطراف فلوجه کشته شدند. المهاجر چند روز پیش برای فرماندهی گروه های مسلح داعش در شهر فلوجه وارد این شهر شده بود که سازمان های اطلاعاتی عراق محل او را شناسایی کردند. 

فرمانده لشکر دوازده ارتش عراق هم از بازداشت هفت فرد تحت تعقیب در عملیات در منطقه الریاض در جنوب غرب کرکوک و کشف یک انفجار سلاح و انواع خمپاره خبر داد. 

فرماندهی عملیات استان صلاح الدین عراق هم اعلام کرد نه فرد تحت تعقیب از جمله مسئول رسانه ای داعش در تکریت بازداشت شدند. 

فرماندهی عملیات استان نینوا هم اعلام کرد یک مقر بزرگ داعش را در جنوب موصل هدف قرار داد و چند خودروی جنگجویان این گروه را منهدم کرد. 

لشکر دوم عراق هم موفق شد دو تروریست را به قتل برساند و بیست و یک عضو داعش را در شهر موصل بازداشت و یک انبار سلاح این گروه را کشف کند. 

فرماندهی ارتش عراق اعلام کرد با همکاری سازمان های امنیتی دو نفر از رهبران القاعده در منطقه مشیرفه در غرب استان الانبار را بازداشت کرد. 

ابوایمان الموصلی سرکرده گروه گردانهای «الانصار» به همراه چهار نفر از دستیارانش در شهر فلوجه هم در عملیات ارتش عراق کشته شد. دو نفر از این افراد تبعه عربستان سعودی بودند.


انتهای پیام/



برچسب ها: عراق ، ارتش ، داعش ، عملیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.