سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمريکا، اتحاديه اروپا و گروه هفت تحريم‌هايی را بر ضد روسيه اعمال می‌کنند

منابع آگاه اعلام کردند پیش بینی می شود آمریکا و اتحادیه اروپا روز دوشنبه به علت تلاش‌های ادعاشده مسکو برای بی ثبات کردن شرق اوکراین تحریمهای جدیدی را بر ضد شخصیتهای روس اعمال می‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع آگاه اعلام کردند پیش بینی می شود آمریکا و اتحادیه اروپا روز دوشنبه به علت تلاش‌های ادعاشده  مسکو برای بی ثبات کردن شرق اوکراین تحریمهای جدیدی را بر ضد شخصیتهای روس  اعمال می کنند.  

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود با اعلام این خبر افزودند پیش بینی می شود اتحادیه اروپا اسامی این اشخاص را که هنوز فاش نشده است پیش از اعمال تحریم‌ها اعلام کند.  

این منابع افزودند این تحریم‌ها بر کسانی اعمال خواهد شد که به نظر می رسد مسئول ناآرامی‌ها در اوکراین هستند.  

این منابع اضافه کردند پیش‌بینی می شود آمریکا تحریم‌هایی را بر ضد شخصیت‌ها و سازمان‌ها اعمال کند و همچنین پیش‌بینی می‌شود فهرست تحریم‌های آمریکا "دوستان" ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را نیز شامل شود.

از سوی دیگر، کشورهای عضو گروه هفت با صدور بیانیه مشترکی در روز شنبه اعلام کردند اعضای این گروه موافقت کرده اند تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کنند. 

یک مسئول ارشد امریکایی نیز گفت این تحریم ها احتمالا از ساعات اولیه روز دوشنبه آینده اعمال خواهند شد. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، در بیانیه اعضای گروه هفت آمده است: «ما اکنون تصمیم گرفته ایم که این تحریم ها را به سرعت علیه روسیه اعمال کنیم.» 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «با توجه به این که ضرورت دارد فرصت مناسب برای برگزاری موفق و صلح آمیز انتخابات دموکراتیک ماه آینده در اوکراین فراهم آید،‌ ما متعهد هستیم به سرعت در این زمینه وارد عمل شویم.»



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
این غربی های بی تمدن و اخلاق دیگر شور تحریم را درآورده اند . آخر آنها چه دارند که روس ها ندارند . آنقدر شعور ندارند ، که این روسیه است که می تواند آنها را تحریم نماید .