سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرب پایتخت آماده بهره برداری از 2 بوستان محلی و فرامحلی شد

معاون امور شهری فضای سبز منطقه 5 تهران گفت: با هدف افزایش سرانه‌های سبز و ایجاد محیط زیست سالم و با نشاط برای شهروندان 2 بوستان محلی و فرامحلی در غرب تهران احداث وآماده بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، رضا مددی ، معاون امور شهری فضای سبز منطقه بابیان این مطلب گفت: استقرار توسعه پایدار شهری واجرای طرح های زیست محیطی ازجمله اولویت های مورد توجه منطقه است که درهمین راستا احداث 3 بوستان محلی وفرامحلی درسطح منطقه در دستور کارقرارداشت.
 
به گفته آدینه بوستان های خورشید وشاداب در فضایی به مساحت بیش از دوهکتار احداث وجهت بهره مندی شهروندان از این فضاها آماده بهره برداری می شود.
 
وی توسعه بوستان تندرستی را ازدیگر برنامه های منطقه برشمردوگفت: تبدیل 3هکتار از قطعات جنگلی به بوستان از جمله اقدامات اجرایی در توسعه بوستان تندرستی است که با اجرای این طرح 7قطعه بوستان تکمیل وآماده بهره برداری شد.
 
مددی گفت : با وجود فضای سبز بدنه بزرگراه ها رمپ و لوپ ها ، لچکی ها ، 191 بوستان و همچنین کوهسار سرانه فضای سبز منطقه از وضعیت مطلوب و متناسب با استانداردهای جهانی برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.