سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار منطقه 3 خبر داد

راه‌اندازی خانه اسباب بازی در بیمارستان بقیه الله الاعظم(ع)

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 به مناسبت هفته سلامت از بقیه الله الاعظم (عج) بازدید کرد و از راه اندازی خانه اسباب بازی در بیمارستان بقیه الله الاعظم(ع) خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه  ضمن بازدید از بیمارستان بقیه الهی الاعظم (عج) در جلسه ای مشترک با مسئولین  بیمارستان شرکت کرد.
 
وی ضمن اعلام آمادگی این منطقه برای اجرای برنامه‌های مشترک با این مرکز درمانی در زمینه سلامت اظهار داشت: هدف اصلی افزایش تعامل و ارتقای سلامت عمومی جامعه  از طریق آموزش و ترویج فرهنگ سلامت می‌باشد و با افزایش تعامل علمی بین شهرداری و مراکز  درمانی و اجرای برنامه‌های مشترک از جمله اعزام پزشکان به خانه‌های سلامت  و استفاده از پتانسیل‌های یکدیگر  می‌توان بسیاری از نیازهای شهروندان را در زمینه سلامت و پزشکی برطرف و حتی از بروز بیماری‌ها در افراد پیشگیری کرد.

وی در این جلسه ادامه داد: احداث و تجهیز خانه اسباب‌بازی در بخش کودکان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
 
 در این جلسه جلالی رئیس بیمارستان در خصوص بخش‌های مختلف بیمارستان، نحوه ارائه خدمات به بیماران و رعایت استانداردهای هر بخش به ویژه در بخش کودکان صحبت کرد.
 
در ادامه معاون اجتماعی منطقه 3 به همراه مسئولین بیمارستان از بخش کودکان و پلی کلینیک بازدید و ضمن صحبت با بیماران هدایایی به کودکان بستری شده اهدا کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.