سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیش:

نسبت به امکانات موجود نتایج قابل قبولی گرفتیم/حاشیه‌سازی به نفع تیم ملی نیست

شهداد مرتجی گفت: با امکانات و موجودی که داریم تاکنون نتایج قابل قبولی گرفتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نخستین حضور خود را در رقابتهای لیگ برتر تجربه می‌کنیم. با امکاناتی که داریم نتایج قابل قبولی گرفتیم و از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم و برای ادامه مسابقات با قدرت مقابل حریفان ظاهر خواهیم شد.
 
وی تصریح کرد: هم اکنون با 16 امتیاز در جایگاه پنجم این مسابقات قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ در جایگاه بهتری قرار بگیریم.
 
مرتجی در ادامه گفت: در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف ثامن‌الحجج سبزوار خواهیم رفت، بازی سختی خواهد بود چرا که از ملی‌پوشان زیادی بهره می‌برد و امکانات خوبی در اختیار دارد با این حال می‌رویم امتیاز بگیریم.
 
وی اشاره کرد: در دور رفت با اختلاف یک امتیاز 18-19 به این حریف قدر باختیم اگر اشتباهات داوری نبود چه بسا می‌بردیم.
 
مرتجی تأکید کرد: تا پایان رقابتهای لیگ برتر 3 دیدار بغیر این بازی مقابل سبزوار داریم که در اصفهان با صبای قم در تهران با نیروی زمینی و باز در اصفهان با مس کرمان روبرو خواهیم شد.
 
وی در خصوص عملکرد داوری‌ها تاکنون گفت: هفته گذشته در اراک دو داور جوان از تهران اعزام شده بودند که عملکرد خوبی داشتند و بنده از آنها راضی بوده و از فدراسیون می‌خواهم تا از داوران جوان در بازی‌های حساس بیشتر استفاده کند تا آنها با تجربه‌تر و آبدیده‌تر شوند.
 
مرتجی در مورد مسائل پیش آمده در خصوص تیم ملی گفت: به نظر موضوع پیش آمده در خصوص تیم ملی و حواشی‌سازی به نفع تیم ملی و هندبال کشورمان نیست، برای نخستین بار به رقابتهای جهانی اعزام خواهیم شد و باید همدل و یکصدا برای این مسابقات آماده شویم و صلاح نیست بازیکنان در کار تیم ملی دخالت کنند آنها باید مانند یک سرباز در خدمتذ تیم ملی باشند.
 
وی یادآور شد: از تیم ملی نباید انتظار داشت که مقام خوبی در این رقابتها کسب کند.
 
مرتجی عنوان کرد: تیم ملی با رهبری کاسترلو به مسابقات جهانی راه یافته است و کار بزرگی انجام داده است البته یادمان نرود ماچک نیز 3-4 سال پیش با تیم ملی نائب قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آورده است و مربی خوبی است و باز هم می‌گویم صلاح نمی‌دونم بازیکنان در کار تیم ملی دخالت کنند.
 
مرتجی در پایان خاطرنشان کرد: بهر حال مسابقات جهانی تا چند سال آینده در قطر برگزار خواهد شد. باید این گونه حواشی را کنار بگذاریم که به هندبال کشورمان لطمه نخورد و با تلاش و جدیت و آمادگی بالا در این رقابتها به میدان برویم و مقابل حریفان با انگیزه بالا ظاهر شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، تیم ، بازیکنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.