سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک ابزار همه کاره برای رایانه شما؛

دانلود کنید: پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner

با نصب CCleaner می‌تواند فایل‌های بیهوده را حذف کنید به عنوان عیب یابی و رفع عیب رجیستری سیستم خود استفاده کنید. این نرم‌افزار قبل از پاک کردن برنامه از آن نسخه پشتیبان تهیه می‌کند تا در صورت نیاز آن را بازیابی کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می‌آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در پاک کردن برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player از شما می‌خواهد که دقیقاً مشخص کنید که به دنبال پاک کردن کدام دسته از فایل‌ها و اطلاعات هستید، تا باعث نشود اطلاعات شما از دست رود.



البته کار CCleaner به همین جا ختم نمی‌شود، این برنامه برای عیب یابی و رفع عیب رجیستری سیستم شما نیز موزد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آن را رفع کند. در این کار نیز ریسک نمی‌کند تا مانند برخی برنامه‌ها شما را به دردسر بیندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می‌دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و می‌توانید مشخص کنید چه قسمت هایی از رجیستری عیب یابی شوند. در قسمت Tools این نرم افزار نیز یک Uninstaller تعبیه شده است. این بخش کار Uninstaller بخش کنترل پنل ویندوز را انجام می‌دهد که از این بخش هم می‌توانید به آسانی برنامه‌های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید.


تغییرات 93/11/08:
نرم افزار به نسخه Pro 5.02.5101 به‌روز رسانی شد.


 • راهنمای نصب
  - ابتدا نرم افزار را نصب کنید.
  - سپس از پوشه فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید.
  - نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و یک نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3.44 مگابایت
 • نسخه: Pro 5.02.5101
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.