سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رزمجو:

سپاه نسبت به هیچ تحرک خصمانه‌ای بی‌تفاوت نخواهد بود

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اشرافیت کاملی بر تحرکات منطقه‌ای دارد و نسبت به هیچ تحرک خصمانه‌ای بی‌تفاوت نخواهد بود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز؛ به مناسبت سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین رأی شورای انقلاب مبنی بر شکل گیری رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان مناطق و رده‌های مختلف نیرو طی برنامه‌های مختلف سخنرانی و نشست‌های رسانه‌ای به تشریح آخرین وضعیت رده‌های تحت مسئولیت و فرماندهی خود پرداخت.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی نوح نبی(ع) ندسا نیز به همین مناسبت طی نشستی با رسانه‌های استان بوشهر به تشریح این دستاوردها و آخرین وضعیت توانمندی و آمادگی این رده برای اجرای مأموریت‌های دریایی سپاه پرداخت.
 
سردار رزمجو در این نشست خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی، سنگرهای اصلی نظام اسلامی و دستاوردهای آن بود که شاهکار امام(ره) به حساب می‌آید.
 
وی افزود: سپاه پاسداران مثل همیشه آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این یک ادعا نیست بلکه در عمل بارها ثابت شده است.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به برنامه‌های آمادگی دفاعی و تعالی معنوی اظهار داشت: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اشرافیت کاملی بر تحرکات منطقه‌ای دارد و نسبت به هیچ تحرک خصمانه‌ای بی تفاوت نخواهد بود.
 
وی افزود: به همت فرزندان برومند این ملت در نیروی دریایی سپاه و منطقه دوم این نیرو، امروزه به پیشرفته‌ترین ابزارهای دفاعی دسترسی داریم ولی با این وجود بزرگ ترین مؤلفه قدرت ما، نیروی انسانی مؤمن، مخلص و فداکاری است که از بطن این ملت مؤمن برخاسته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، رزمجو ، فرمانده ، منطقه ، دوم ، دریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.