سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

4 هزار اثر تاریخی شناسایی شده در کرمانشاه وجود دارد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه ظرفیت ها و پتانسیل های بی شماری در بحث گردشگری دارد به گونه ای که می توان درآمد اغلب مردم استان را از محل گردشگری تامین کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فر گفت  : وجود 4000 اثر تاریخی شناسایی شده که 2160 مورد آنها ثبت ملی و یک مورد (کتیبه بیستون) در تارک میراث جهانی بشر ثبت شده است تنها گوشه ای از پتانسیل های گردشگری دیار سنگ و آب است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه عنوان کرد : همچنین وجود 50 منطقه نمونه گردشگری، 14 روستای هدف و صدها اثر طبیعی گردشگری در کنار آب و هوایی چهارفصل و دل نشین همگی گواه از نگین بودن گردشگری استان کرمانشاه دارد.

وی گفت: بر همین اساس و با توجه به تاکیداتی که استاندار کرمانشاه بر رونق گردشگری این دیار دارند، با برگزاری جلسات مداوم هفتگی در استانداری کرمانشاه به دنبال ارائه راهکارهایی برای توسعه گردشگری استان هستیم و اصلی ترین هدف ما از اجرای این برنامه ها، افزایش درآمد مردم استان از قِبل توسعه گردشگری است.

وی عنوان کرد : توجه به امر سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت های گردشگری استان، ایجاد بازارچه های ارائه تولیدات سنتی و صنایع دستی، ایجاد مراکزی در خارج از کشور برای معرفی استان کرمانشاه، افزایش خطوط پرواز فرودگاه کرمانشاه و ... از جمله برنامه هایی است که با اجرای آنها می توانیم شاهد توسعه گردشگری استان باشیم./س
برچسب ها: کرمانشاه ، اثر ، تاریخی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.