سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل فرزند معتاد با ضربات چاقو

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان گفت: پدری فرزندش را به خاطر اعتیاد به موادمخدر با استفاده از ضربات چوب به قتل رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: درپی کسب خبر درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، نیروهای پلیس جهت بررسی موضوع بلافاصله عازم محل شدند و ضارب را درکمتر از هشت ساعت شناسایی و دستگیر کردند.
 
سرهنگ حمیدرضا قدیمی افزود: ماموران در بررسی های صورت گرفته، پی بردند که مقتول ˈع. مˈ بر اثر ضربات وارده با سلاح سرد ˈچوب دستیˈ از پای درآمده است.
 
وی بابیان اینکه در ادامه تحقیقات، مشخص شد مقتول بر اثر درگیری با پدرش به قتل رسیده است، اظهار کرد: ضارب ابتدا منکر هرگونه درگیری با پسرش شده بود ولی در بازجویی های فنی پلیسی و وجود ادله و مدارک لازم و کافی، متهم سرانجام قتل فرزند پسر 35 ساله اش را گردن گرفت.
 
قدیمی یادآور شد: پدر خانواده که از اعتیاد و آزار و اذیت های پسرش به اعضای خانواده به ستوه آمده و تحت فشار بود، شب حادثه با مقتول درگیری لفظی پیدا کرد و درنهایت کار به قتل رسید.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان بااشاره به اینکه اعتیاد به موادمخدر کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده است، گفت: متهم پس از اعتراف به قتل فرزنش، جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، فرزند ، معتاد ، پلیس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۰:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ولا نمیدونم باید با این معتاد ها چکار کرد پسر همسایه ما شیشه می کشه چند باره برادر و خواهرا و مادرشو با چاقو میزنهواقعا چکارش کنن ؟؟
محمد
۱۷:۵۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظر میرسه همین عذاب وجدان قتل فرزند برای این پدر بزرگترین مجازاته
خداوند به این پدر صبر بده
ای کاش مسئولین.....