سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت دو هفته ای بانک ملی ايران به بدهکاران عمده خود

بانک ملی ايران طی اخطار کتبی به بدهکاران عمده خود از آنها خواست ظرف دو هفته آينده با مراجعه به اداره کل پيگيری و وصول مطالبات بانک نسبت به مشخص کردن نحوه پرداخت بدهی خود اقدام نمايند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ٬ در نامه بانک ملی به شرکت های بدهکار تاکيد شده است عليرغم فرصت های داده شده در چارچوب مجوز های قانونی مواد 28 و 29 قانون بودجه و پيگيری هایانجام شده متاسفانه بدهکاران اقدام لازم برای پرداخت بدهی به عمل نياورده اند و با توجه به استفاده از تسهيلات با نرخ پايين و عدم تمکين به تعهدات قراردادی منابع بانک را کماکان ، به دور از اخلاق حرفه ای ، در اختيار داشته و از بازگرداندن آن به چرخه اقتصادی خودداری می نمايند .

در نامه بانک ملی آمده است با توجه به ابلاغ سياستهای اقتصاد مقاومتی و نقش مؤثر احيای منابع مسلوب بانکي در اقتصاد و رونق توليد ، اشتغال در موقعيت کنونی ، بر بدهکاران بانکی فرض است تا منابع بانک را بيش از اين در اختيار نگرفته و به صندوق بانک مسترد دارند .

در اخطار بانک ملی تاکيد شده است در صورت عدم اقدام جدی بدهکاران برای مشخص کردن ترتيب پرداخت بدهي ، بانک ملي از همه ابزارهاي قانوني جهت وصول مطالبات خود بهره خواهد گرفت .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.