سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه الشرق الاوسط؛

گفتگوی "هاشمی رفسنجانی" با سفیر عربستان پیرامون اهمیت بهبود مناسبات تهران و ریاض بود

روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن به نقل از یک مقام مسئول ایرانی نوشت گفتگوی اخیر "آیت الله هاشمی رفسنجانی" با سفیر جدید عربستان در ایران پیرامون اهمیت بهبود مناسبات تهران و ریاض بود.

در این گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،یک مقام مسئول ایرانی در مصاحبه با روزنامه الشرق الاسط درباره دیدار اخیر رییس تشخیص مصلحت نظام با سفیر جدید عربستان سعودی در ایران تصریح کرد : گفتگوی بین "آیت الله هاشمی رفسنجانی" و  "عبد الرحمان بن غرمان الشهری" در میان محافل سیاسی ایرانی پیرامون اهمیت بهبود مناسبات بین تهران و ریاض بود.

گفتنی است روز سه شنبه "عبدالرحمن بن غرمان شهری"، سفير جديد عربستان سعودی در جمهوری اسلامي ايران، با حضور در دفتر آيت الله هاشمي رفسنجانی، با وی ديدار كرد.

عبدالرحمن بن غرمان شهری نيز در اين ديدار، با اعلام سلام ويژه پادشاه و وليعهد عربستان گفت: جنابعالی جايگاه ويژه‌ای نزد مسؤولان و مردم عربستان داريد و من يكبار ديگر دعوت امير از جنابعالی برای سفر به عربستان را تجديد می‌كنم و مردم و مسؤولان عربستان منتظر ديدار شما هستند.

سفير جديد عربستان در ايران، رهبری داهيانه را نياز كشورهای اسلامی خواند و گفت: تحولات تأثيرگذار بر روابط، موقتی و گذرا هستند و آنچه بايد ملاك باشد، اشتراكات فراوان فرهنگی و تاريخی است كه ما را به عنوان مسلمان به هم پيوند می‌دهد.

انتهای پبام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.