سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکت: پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس از سوی وزارت بود/به دلیل مشغله کاری این سمت را نپذیرفتم

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ برتر در خصوص پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس به وی گفت: مسئولان وزارت ورزش با من در مورد مدیرعاملی پرسپولیس صحبت کردند اما به دلیل مشغله کاری این پیشنهاد را قبول نکردم.

محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من احترام زیادی برای مسئولان ورزش قائل هستم اما به علت مشکلات شخصی و خانوادگی نمی‌توانم در تهران مستقر باشم. بر این اساس سمت مدیرعاملی پرسپولیس را قبول نمی‌کنم.
 
ساکت در ادامه اظهار داشت: من مسئولیت در تیم فولاد ماهان و سازمان لیگ برتر دارم بر این اساس از مسئولان وزارت ورزش عذرخواهی کردم که نمی‌توانم سمت مدیرعاملی پرسپولیس را قبول کنم.
 
وی بیان کرد: احترام خاصی برای هواداران پرسپولیس قائل هستم اما نمی‌توانم مدیرعاملی پرسپولیس را قبول کنم.
 
ساکت اظهار داشت: من یک از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس بودم اما به علت مشغله کاری نمی‌توانم این سمت را قبول کنم.
 
وی درباره اینکه فردی را به عنوان مدیرعامل به وزارت ورزش معرفی کرده یا نه گفت: من دیدگاه‌های خودم را به مسئولان ورزش دادم دور از اخلاق است که آن‌ را برملاء کنم. به نظرم و با درایتی که مسئولان وزارت ورزش دارند می‌توانند گزینه مناسبی را برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب کنند.

وی در باره با بدهی‌های سنگین کسی قبول می‌کند مدیرعامل پرسپولیس شود، بیان کرد به هر حال وزارت ورزش اراده‌ای قوی دارد که می‌تواند سازماندهی خوب و مناسب برای این باشگاه داشته باشد و افراد با لیاقت وکاربلد را مدیرعامل این باشگاه کنند ساکت درباره تاخیر در خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان کرد: خصوصی سازی یک فرایند مالی، تجاری وحقوقی دارد براین اساس زمان زیادی لازم است تا خصوصی سازی صورت بگیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تغییرات در وزارت ورزش و جوانان وتاخیر در اعلام وزیر ورزش و جوانان باعث شد که خصوصی‌ سازی این دو تیم به وقفه بیافتد.

وی در پایان درباره پیشنهاد مدیرعاملی سپاهان خاطرنشان کرد: به من در دو، سه سال اخیر پیشنهادی از سوی مسئولان سپاهان برای مدیرعاملی این تیم نداشتم.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ ، مدیرعامل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.