سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ایجاد تعاون های فعال لازمه رسیدن به اقتصاد پویاست

ایجاد تعاونی های می تواند زمینه مشارکت اقشار مختلف در اقتصاد کشور را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای هماهنگی واحدهای تابعه اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان زنجان برلزوم همت مضاعف برای عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری به ویژه در قالب شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تاکید کرد .

حسینی نیا افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصادی سالم، سرزنده و پویا در پرتو مدیریت جهادی امکانپذیر است.

وی ادامه داد : تعاونی ها باید با برنامه ریزی دقیق به سوی فعالیت معقول، منطقی و سالم حرکت کنند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : با ادغام دو وزارتخانه تعاون و کار درقالب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه به عنوان یکی از کلیدی ترین وزارتخانه های کشور فعال شده است که به صورت تقریبی اقشار مختلف جامعه از خدمات و برنامه های این وزارتخانه متاثر هستند.

حسینی نیا از زنجان به عنوان استانی با ظرفیت های بالقوه و استراتژیک نام برد و ادامه داد : طی فعالیت دولت تدبیر و امید بازنگری اصولی و منطقی مبتنی بر آسیب شناسی در حوزه کار و تعاون انجام شده است.

وی از تلفیق فعالیت ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان راهکاری عملیاتی برای پیشبرد اهداف تعیین شده نام برد و تصریح کرد : بایدخروجی فعالیت های انجام شده در قالب دستاوردهای مختلف ملموس و عینی باشد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بستر فراهم شده برای فعالیت شرکت های تعاونی را مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: ایجاد تعاونی های فعال می تواند زمینه مشارکت اقشار مختلف در اقتصاد کشور را فراهم کند.
برچسب ها: تعاون ، اقتصاد ، فعال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.