سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

واگذاری سالانه 20 هکتار واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:‌ سالانه به طور متوسط 20 هکتار واگذاری و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی به صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمد ملاطفی  در نشست معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با صاحبان صنایع در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که امروز گریبانگیر شرکت شهرک‌های صنعتی شده است بحث بازگرداندن زمین‌های واگذار شده و فسخ قرارداد آنهاست چرا که منابع در‌آمدی از قبل این فسخ و واگذاری جدید به شرکت شهرک‌های صنعتی برگردانده نمی‌شود.

وی گفت: ما در ستاد تسهیل استان راهکار مناسبی را پیشنهاد کردیم تا فسخ قرارداد واحدهای راکد به درستی و به شکل حقوقی واقعی انجام شده و دوباره واگذاری آنها نیز توسط این شرکت انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین یادآور شد: ما تلاشمان بر این است تا یک تسریع واقعی را در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در امر واگذاری‌ها و ابطال قراردادهای راکد داشته باشیم که در این زمینه امیدواریم ادامه کار به شکل صحیح و درست اتفاق بیفتد.

ملاطفی با یادآوری اینکه در دو سال اخیر 4 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای تامین زیر‌ساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل انجام شده است، گفت: در استان اردبیل 15 شهرک و ناحیه صنعتی با تامین زیر‌ساخت‌های مورد نیاز در حال فعالیت است و ما امیدواریم این ظرفیت توسعه یافته و ارتقا پیدا کند.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ سالانه به طور متوسط 20 هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل واگذار شده و یا به فروش می‌رسد که از درآمد حاصل از آن حقوق پرسنل و کمک به تامین زیر‌ساخت‌های شهرک‌های صنعتی به سختی انجام شده به طوری که ما در حال حاضر رقم بالایی را به پیمانکاران بدهکار هستیم اما با وجود این بدهی زیر‌ساخت‌ها هنوز تامین نشده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، شهرکهای ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.