سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

استان همدان برترین استان کشور در زمینه آموزش کارکنان کاروان های زیارتی کشور

مدیر کل سابق حج و زیارت استان همدان گفت : استان همدان در آموزش کارکنان کاروان های زیارتی رتبه ی نخست کشور را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ حجت الاسلام اسماعیلی در مراسم تودیع خود افزود : در مدت 28 سال خدمت خود 61 هزار و 244 نفر در استان  به حج واجب ، 95 هزار و 769 نفر به حج عمره ، 163 هزار و 175 نفر به عتبات عالیات و 64 هزار و 462 نفر به سوریه اعزام شده اند.
 وی از صدور مجوز برای 32 کاروان زیارتی استان همدان هم خبر داد و افزود : با همکاری دانشگاه علمی کاربردی در 6 شهرستان استان آموزش های لازم در به کارکنان کاروان های استان همدان داده می شود.
 مدیرکل جدید حج و زیارت استان همدان هم عملکرد جهادی را از صاحبان کاروان های زیارتی را خواستار شد و گفت : ارتقای کمی و کیفی کاروان های زیارتی و ایجاد خدمانت رفاهی و زیارتی بیشتر باید در دستور کار ما باشد.
 محسن ساغرچی با بیان اینکه زائران و کارکنان کاروان های زیارتی سفیران کشورمان هستند افزود : نگاه فرهنگی و زیارتی به حج و اعمال آن مارا در راستای تحقق شعار سال کمک می کند.
در پایان این مراسم محسن ساغر چی با حضور رئیس سازمان حج و زیارت به عنوان مدیر کل حج و زیارت استان همدان معرفی و از زحمات حجت الاسلام عباس اسماعیلی قدردنی شد./س
برچسب ها: کاروان ، آموزش ، زیارتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.