سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

پیش بینی تولید 63 هزار تن گوشت مرغ در استان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش بینی کرد، در سال جاری 63 هزار تن گوشت مرغ در این استان تولید شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 بهرام خانی با بیان اینکه سال گذشته 58 هزار و 585 تن گوشت مرغ در استان کرمانشاه تولید شد، گفت: پیش بینی می شود در سال جاری در مجموع 63 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

وی مجموع واحدهای پرورش مرغ گوشتی را در سال گذشته 813 واحد با ظرفیت 9 میلیون و 400 هزار قطعه در هر دوره پرورش دانست و گفت: پیش بینی می شود تعداد این واحد ها در سال جاری به 851 واحد با ظرفیتیازده میلیون قطعه در هر دوره پرورش برسد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور 22 زنجیره و واحد شناخته شده تولید گوشت مرغ وجود دارد، گفت: دو زنجیره از این زنجیره ها در استان کرمانشاه قرار دارند.

خانی زنجیره های تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه را شامل شرکت طیور بهاران و شرکت باران زاگرس عنوان کرد و گفت: بیش از 70 درصد تولیدات استان در این دو واحد انجام می گیرد.

وی همچنینمیزان تخم مرغ تولیدی در استانطی سال گذشته را9460 تن عنوانو پیش بینی کرد: این رقم در سال جاری به 10 هزار و 500 تن برسد.

خانی تعداد واحدهای پرورش مرغ تخم گذار را در سال گذشته 23 واحد با ظرفیت 851 هزار قطعه دانست و پیش بینی کرد تعداد این واحدها در سال جاری به 26 واحد با ظرفیت یک میلیون و 120 هزار قطعه برسد.

خانی سپس تعداد واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی در راستای تولید جوجه یک روزه گوشتی را 9 واحد با ظرفیت 391 هزار قطعه در سال گذشته دانست و گفت: پیش بینی می شود تعداد این واحدها در سال جاری به 10 واحد با ظرفیت 500 هزار قطعه برسد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، مرغ ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.