سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیلو در تذکر آئین‌نامه‌ای مطرح کرد

ضرورت رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان بارش تگرگ در آذربایجان شرقی

نماینده شبستر گفت: این کشاورزان مردمی زحمتکش هستند که از عمق 300 متر آب استخراج و کشاورزی می‌کنند، آنها داغ خشک شدن دریاچه ارومیه را تحمل کردند و روز گذشته نیز متحمل چنین حادثه‌ای شدند، امیدواریم هرچه سریعتر دولت اقدام عاجلی در راستای حل این موضوع انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ، د ر تذکر آیین‌نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: روز گذشته بارش تگرگ به مدت نیم ساعت حادثه غیرمترقبه‌ای بود که آسیب جدی به کشاورزان تعدادی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی وارد کرد.
 
وی ادامه داد: هر یک از دانه‌های تگرگ بالغ بر 50 گرم بودند که این بارش حدود نیم‌ساعت به طول انجامید و تمام زحمات چند ماه گذشته کشاورزان را بر باد داد، روز گذشته روزی دردناک و اسفناک برای کشاورزان استان آذربایجان شرقی به خصوص شهرستان شبستر بود.
 
علیلو در ادامه با درخواست از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس‌جمهور مبنی بر رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکل این کشاورزان گفت: این کشاورزان مردمی زحمتکش هستند که از عمق 300 متر آب استخراج و کشاورزی می‌کنند، آنها داغ خشک شدن دریاچه ارومیه را تحمل کردند و روز گذشته نیز متحمل چنین حادثه‌ای شدند، امیدواریم هرچه سریعتر دولت اقدام عاجلی در راستای حل این موضوع انجام دهد.
 
وی در پایان خواستار تشکیل کمیته‌ای برای رسیدگی دقیق به خسارات وارده به کشاورزان در اثر بارش روز گذشته تگرگ در استان آذربایجان شرقی شد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.