سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی کشور:

سیلاب به سبب "بارش" شدید "باران" در برخی استان‌ها/ وزش باد برای "تهرانی"ها

امروز بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی نقاط بارش تگرگ در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، لرستان، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و کرمان رخ می‌دهد، از این رو سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، از اواسط وقت امروز "چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه 93" در نیمه غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می‌شود، ولی در نیمه شرقی کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، این سامانه فردا در شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور فعال بوده و بتدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود، همچنین امروز در نیمه شمالی کشور دمای هوا بطور نسبی کاهش می‌یابد.



لازم به ذکر است، امروز بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی نقاط بارش تگرگ در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، لرستان، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و کرمان رخ می‌دهد؛ از این رو سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌ها دور از انتظار نیست و این شرایط تا ظهر فردا در استان‌های گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه می‌یابد، بنابراین توصیه می‌شود برای اجتناب از مخاطرات توجه کافی بعمل آید.

گفتنی است، آسمان تهران امروز، نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و رگبار باران و شهر تهران وزش باد شدید پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 23 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 17 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 22 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.