سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود

اولین المپیاد فرهنگی دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور

المپیاد فرهنگی دانشجویی در سه مرحله دانشکده ای، دانشگاهی و کشوری و در دو سطح انفرادی و گروهی برگزار خواهد شد.

امین عادل، دبیر اولین المپیاد دانشجویی فرهنگی  در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: ین المپیاد در سه مرحله دانشکده ای، دانشگاهی و کشوری و در دو سطح انفرادی و گروهی برگزار خواهد شد. برگزاری اولین مرحله از این المپیاد با هدف استعداد یابی و تکمیل تیم علمی و اجرایی المپیاد کشوری، روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 30و 31  فروردین ماه سال جاری،در سالن یکصد نفری کتابخانه مرکزی پردیس، در سطح دانشکده پزشکی صورت پذیرفت.بر اساس برنامه ریزی مسئولین برگزاری المپیاد فرهنگی- دانشجویی، مرحله دوم این المپیاد اواخر اردیبهشت ماه  و مرحله کشوری آن اواسط شهریور ماه  سال93برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوری مرحله اول را منتخبی از دانشجویانی که در این ارتباط دوره های آموزشی مرتبط را سپری کرده اند، بر عهده داشته و در دو مرحله بعدی، داوران، تلفیقی از دانشجویان و داوران حرفه ای هر رشته خواهند بود.

دبیر اولین المپیاد دانشجویی فرهنگی  تصریح کرد: مرحله انفرادی مسابقه با پاسخگویی دانشجویان به سوالات فرهنگی و اجتماعی آغاز شده است و در سطح گروهی، دانشجویان در قالب گروه های سه نفره (که قبلا از هر دوره ورودی به دبیرخانه المپیاد معرفی شده اند) به رقابت با دیگر گروه ها می پردازند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.