سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوگاه های دانش آموزی در کشور توسعه می یابند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: با ایجاد ردیف بودجه اولین گام در راستای توسعه، تقویت و احیای اردوگاه های دانش آموزی برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا کفاش گفت: تاکنون 200 میلیارد ریال در این ردیف جهت توسعه اردوگاه ها پیش بینی شده و با بررسی همه جانبه زمینه ارتقای اردوگاه ها از منطقه ای به استانی و کشوری فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: اردوگاه شهید بهشتی گلمکان به دلیل عملکرد در جذب سالانه و برخورداری از ظرفیت گردشگری منطقه ییلاقی شهر گلمکان به اردوگاه کشوری ارتقاء خواهد یافت.

کفاش با اظهار خرسندی از وجود تعامل و هماهنگی بین مسوولان شهرستان چناران با اردوگاه دانش آموزی شهید بهشتی گلمکان ، گفت: نگاه تربیتی مسوولین تصمیم گیر شهرستان سرمایه ای ارزشمند است و می تواند الگویی برای مدیران اردوگاه های کشور باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نیروی انسانی به عنوان مبنای توسعه گفت: آموزش و پرورش دستگاه مولد و فرهنگ سازی است که می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای ایفا کند.

کفاش افزود: مشارکت مردمی مهمترین راه برون رفت از تنگناهاست و می بایست به سمت تولید منابع برای اجرای صحیح تربیت دینی دانش آموزان گام برداشت.

وی همچنین با اشاره به وجود 600 دارالقرآن در سطح کشور گفت:با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی شهر جدید گلبهار یک باب دارالقرآن در این شهر با همکاری اداره کل ایجاد خواهد شد.

گفتنی است: اردوگاه استانی شهید بهشتی گلمکان با 50 هکتار مساحت در 40 کیلومتری غرب مشهد و در منطقه نمونه گردشگری گلمکان واقع است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اردوگاه ، دانش ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.