سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریال دادگاه‌های اپل و سامسونگ ادامه دارد

بعد از شکایت‌های مختلف دو غول سخت افزاری از یکدیگر، این بار سامسونگ، اپل را به دادگاه فرا می خواند و تقاضای 6 میلیون دلار خسارت دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعد از اینکه سامسونگ در دادگاه حضور پیدا کرد و از خود در برابر ادعاهای اپل دفاع کرد، این بار نوبت سامسونگ است. شرکت کره ای سامسونگ در روز سه شنبه مطالب خود را ارائه داد. این شرکت ادعا کرده است که شرکت اپل به طور غیر قانونی از امتیازهای انحصاری سامسونگ استفاده کرده است و تقاضای 6 میلیون دلار خسارت کرده است.

سامسونگ می گوید که برنامه Face Time که در iPhone4 و iPhone4s و iPhone5 استفاده شده است، تخطی از یک حق انحصاری این شرکت در رابطه با فشرده سازی ویدئو می باشد. این حق امتیاز از شرکت مخترع آن در سال 2011 به قیمت 2.2 میلیون دلار توسط سامسونگ خریداری شده است.

دومین حق امتیازی که سامسونگ نسبت به آن ادعا دارد، مرتبط با نرم افزار گالری رسانه (media gallery) ایفون است. این موضوع مربوط به حق امتیاز خریداری شده توسط سامسونگ از شرکت هیتاچی است.

زمان دادگاه بعدی، دوشنبه هفته آینده است و اپل نیز در شکایتی دیگر در رابطه با 5 حق امتیاز دیگر، تقاضای غرامت 2.2 میلیون دلاری را دارد.

برچسب ها: اپل ، سامسونگ ، پتنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.