سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مستند صداوسیما از بی بی سی و رسانه های تبلیغاتی ضدانقلاب بسیار خوب و قانع کننده بود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه "پخش مستند صداوسیما از بی بی سی و رسانه های تبلیغاتی ضدانقلاب بسیار خوب و قانع کننده بود"گفت:هر چه قدر تبلیغات مخالفین انقلاب با استدلال پاسخ دهیم مردم را از توطئه خارج نشینان قانع تر کرده ایم.

محمدنبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پیرامون مستند پخش شده از بند 350 اوین و شانتاژ خبری رسانه های بیگانه اظهار داشت: هر چه قدر ما در پاسخ تبلیغات سو مخالفین و دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و یا خارج بتوانیم با استدلال های منطقی پاسخ دهیم طبیعتا عامه مردم را با دریافت این استدلال ها بهتر از توطئه های خارج نشینان قانع کرده ایم.
 
وی با بیان این که براساس اصول استدلال دستگاه های تبلیغاتی مستند مخاطب را به راحتی قانع می کند افزود: برنامه های مستند صدا و سیما از دستگاه های تبلیغاتی ضدانقلاب خارج از کشور به ویژه بی بی سی بسیار خوب و قانع کننده است.  
 
حبیبی به مقاومت زندانیان سیاسی از بازدید توسط بازرسان اشاره کرد و گفت: کسانی که در یک بازرسی معمولی قانونی مانع شده و برخورد می کنند؛معلوم می شود که حساب پاکی ندارند و همواره از محاسبه نگران هستند و دلهره دارند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به بخش دیگری از این مستند که ارتباط زندانیان با برخی همراهان فتنه 88 را نشان می داد اشاره کرد و گفت: معتقدم موضوع فتنه 88 اگر چه قسمتی که مربوط به برخورد مردم بود در 9 دی پاسخ اصلی فتنه، سران آن و مزدوران آن داده شد؛ اما با توجه به این که دشمنان ما مصمم هستند تا برای برخورد با اصل نظام کسی نباید فکر کند که آنان پس از سرکوب فتنه 88 کاری دیگر علیه نظام جمهوری اسلامی صورت نخواهد داد.  
 
وی ادامه داد: معتقدم همه باید مراقب باشند چرا که فتنه آفرینان ممکن است اشکال دیگری از این نوع توطئه ها را مد نظر داشته باشند که بخش کوچکی از آن در این مستند نشان داده شد.  
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: عده ای درصدد پاک کردن لکه ننگ فتنه 88 هستند و برخی از آن ها نیز طلبکارانه برخورد می کنند؛ بنابراین طرفداران انقلاب اجازه ندهند که صورت مسئله فتنه 88 از ذهن تاریخی ملت خارج شود به این دلیل معتقدم زنده نگه داشتن خاطره توطئه براندازانه جزو وظایف کسانی است که پایبند به انقلابند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تبلیغات ، رسانه ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.