سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین بازی مستقل جهان در سال 2013

معرفی بازی ایرانی ارتشهای فرا زمینی

داستان بازی به آینده بر می‌گردد وقتی که زمین دچار مشکل شده است و بازیکن در قالب یک ایرانی به همراهی سایر نیروهای فرازمینی وارد نبرد با متجاوزان سیاره برای کسب انرژی می شوند. محیط تخیلی آن فضای جنگ آینده را به تصویر می‌کشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ارتشهای فرازمینی بازی تیراندازی اول شخصی است که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگ‌های بشریت بر سر بزرگترین دغدغه‌ی خود خواهد بود‌ یعنی انرژی.







سبک: اکشن سوم شخص تیراندازی

سازنده: شرکت راسپینا

انتشار: احتمالا تابستان 93

آن هنگام که زمین از جنگ ویران شده، ناچار به فراموشی سپرده می‌شود تا سیطره‌ی حیات به مرزهایی فراتر گسترش یافته و منابع انرژی جدید تقدیری دیگر را رقم زند. آنها که از ترک زمین بازماندند و زمینیان طردشان کردند، اتحادی تشکیل داده و بقای خود را در تصاحب انرژی قدرت‌ها جستجو می‌کنند. رویای انتقامشان مانع از کهنگی نفرت جنگ می‌شود.

مراحل تولید بازی ارتش‌های فرازمینی از دی ماه سال ۱۳۹۰ و با موتور قدرتمند UDK آغاز شد. تولید فنی این بازی در سال ۱۳۹۲ به اتمام خواهد رسید و در قدم نخست نسخه‌ی فارسی آن روانه‌ی بازار خواهد شد.







در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازی‌های برتر این سبک رعایت شده و محیط‌هایی بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا ارتشهای فرازمینی را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

این بازی در یک نظرسنجی بین‌المللی (بین بازی‌های مستقل) توانتست رتبه اول را از بین 100 بازی منتخب از دید مخاطبین، کسب کند. یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ایرانی، حدود دو سال است که توسط شرکت راسپینا تولید آن آغاز شده است، حالا دیگر به مراحل پایانی ساخت خودش نزدیک می‌شود.







این بازی در یک نظرسنجی بین بازی‌های مستقل جهان توانست رتبه اول را از بین 100 بازی منتخب، کسب کند. در این بازی بر روی انیمیشن‌های کاراکترها کار شده است و فضا سازی‌های محیط و تأثیرات جانبی بر روی روند بازی و و نوید یک بازی استاندارد بین‌المللی را به شما می‌دهد.

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۴
چه سيستمي رو ميخواد به اين ايميل بفرستيدdashtiaria@gmail.com
gamer
۲۲:۲۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
به عنوان یه بازی داخلی که محدودیت های زیادی هم در ساختش وجود داشته واقعا خوب کار شده.دیدم بعضی ها میگفتن کپیه.اصلا کپیه که کپیه!دمشون گرم که با این امکانات تونستن همچین کپی خوبی بدن بیرون!امیدوارم روزی صنعت گیم ایران اونقدر پیشرفت کنه که دیگه به بازی های خارجی نیلز نداشته باشیم.ولی اگه بشهبرای راسپینا نظر داد من میگم داستان رو باز هم جای کار داره ،چهره پرئازی ها جای کار داره و برای بخش مولتی پلیر دابل جامپ و یک سری چیز های دیگه هم باید اضافه بشه، مپ ها باید متنوع تر بشن (dlc هم اگه بده شاهکار میشه) و یک سری چیز های دیگه.راسپینا اگه یه کاری بکنه که گیمر ها بتونن نظر هاشون رو برای یه بازی متفاوت بشن ،ارتش های فرازمینی یه شاهکار جهانی میشه.
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
خیلی خوش حال شدم از این که ایرانی ها همچین بازی تولید کردند.
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
به نزر من بازی خوبیه
انشا الله سرباز امام زمان
۱۶:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
میشه این بازی رو آنلاین بازی کرد ؟چون داشت تو تلوزیون یه چیزایی می گفت که متوجه نشدم!
اگه آنلاین بشه بازی کرد صد در صد ایرانی ها سراق این بازی میان!
دمشون گرم! خدا قوت
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۹ تير ۱۳۹۳
واقعا ایرانی تو ساخت این بازی گل کاشتن کیفیت و گرافیکش هم واقعا عالی هستش احتمالا این بازی جرء 10 بازی اول بشه راستی این بازی هنوز وارد بازار نشده برترین بازی مستقل در جهان در سال 2013 شد دیگه ببین بعد چی میشه.
محمد
۱۰:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا قوت
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازی های ایرانی باید اول از همه موضوع جالب کیفیت گرافیک بالاداشته باشند که .....
بازی های ایرانی بازار هم همیشه یا dvd یا cd خراب بوده است با ان که اورجینال است
اعتماد مهم است
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خوبه ولی اگه ب فضای بازی نگاه کنید بیشتر رنگ گرفته بکار رفته
مثلا cod10
رو ببینید هر نوع منظره ای هستش و از نظر گرافیکی عالیه خدا کنه مثل اون باشه
poorya
۱۴:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی عالیه من سال90 تو نمایشگاه دیدمش ولی گفتن دوسال دیگه میاد الان خیلی خوشحال شدم خبر دادید ممنوم دریچه!!!!!!!!!!!!