سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همكاري رسانه ملي و دولت در حد مطلوب است

وزير رفاه، تعاون،كار و امور اجتماعي در جلسه شوراي معاونان سازمان صداوسيما،راهكارهاي همكاري بين رسانه ملي و اين وزارتخانه را بررسي كرد .

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، در نشست آقاي ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما و معاونان رسانه ملي با وزير رفاه تعاون كار و امور اجتماعي ، معاونان و مديران كل اين وزارتخانه نحوه همكاري متقابل بين سازمان صداوسيما و وزارت رفاه تعاون، كار و امور اجتماعي بررسي شد .

علي ربيعي در پايان اين نشست نتايج اين نشست را مثبت ارزيابي و از رئيس سازمان صداوسيما به خاطر ميزباني آن قدرداني كرد .

وي گفت: خوشبختانه اين نشست در فضايي بسيار خوب انجام شد و در رابطه با موضوعات تغيير فرهنگ كار، اشتغال، تعاون، و حمايت از گروههاي آسيب‌پذير جامعه  بحث تبادل نظر شد .

وي با بيان اين مطلب كه بحث آموزش، مهارت‌هاي كار يكي از دغدغه‌هاي ما در وزارت رفاه تعاون كار و امور اجتماعي است افزود: خوشبختانه در اين مورد با صداوسيما به توافق رسيديم كه شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني با توليد برنامه‌هاي متنوع به ما در امر آموزش حرفه اي كمك كنند .

ربيعي با بيان اينكه صداوسيما تنها رسانه‌اي است كه مي‌تواند فعاليت‌هاي اين وزارتخانه را در بين جامعه انعكاس دهد اظهار داشت: امروز تعامل دولت و رسانه ملي درحد بسيار مطلوبي است .

وزير رفاه، تعاون، كار و امور اجتماعي همكاري سازمان صدا و سيما را در امر تبليغ براي اجراي مرحله دوم طرح هدفمند سازي يارانه‌ها ستود و افزود : در بحث اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها صداوسيما بسيار خوب عمل كرده است و همكاري بسيار نزديكي را با دولت داشته كه جاي تقدير دارد .

وزير كار و امور اجتماعي در آستانه فرا رسيدن روز جهاني كارگر گفت: براي قشر زحمتكش جامعه دو طرح بسيار خوبي داريم يكي افزايش دستمزد كارگران بود كه انجام شد و ديگري كه در سال جاري بطور جدي آن را دنبال خواهيم كرد. موضوع ما بهبود وضعيت روابط كار، كارگروههاي توليدي، مستمري‌بگيران، بازرسي و كنترل كارخانه جات و كارگاهي خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ، ملی ، یارانه ، بازرسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.