سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمازگزاران بحرينی همچنان در ويرانه‌های مسجد "المؤمن" نماز اقامه می‌کنند

با وجود ویرانی مسجد المؤمن و تنگناهایی که نیروهای امنیتی بحرینی ایجاد کرده‌اند نمازگزاران این مسجد همچنان در ویرانه‌های آن به اقامه نماز می‌پردازند و قصد بازسازی آن را دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللؤلؤ ، با وجود ویرانی مسجد المؤمن و تنگناهایی که نیروهای امنیتی بحرینی ایجاد کرده‌اند نمازگزاران این مسجد  همچنان در ویرانه‌های آن به اقامه نماز می‌پردازند و قصد بازسازی آن را دارند.

علیرغم تنگناها و ممانعت نیروهای امنیتی بحرینی نمازگزاران در این کشور در ویرانه‌های مساجد همچنان نماز می‌خوانند. 

خبرنگار این شبکه گفت: نمازگزاران مسجد المؤمن که در سال 2011 به دست مسئولان بحرینی ویران شده است همچنان علیرغم تنگناهای امنیتی از هرفرصتی استفاده می‌کنند و در ویرانه‌های این مسجد نماز می‌خوانند. 

حسن عبدالله یکی از نمازگزاران در این مکان گفت : ما به نماز خواندن در این مکان ادامه می‌دهیم. البته آنها تلاش کرده‌اند هرگونه آثار این مسجد را از بین ببرند.  یکی از متولیان این مسجد گفت ما این مسجد را به نحوی بهتر از گذشته مجددا خواهیم ساخت و هزینه آن  هرچقدر باشد پرداخت خواهیم کرد. 

شیخ ابراهیم صفا در نماز جمعه اخیر که در این مسجد برگزار شد گفت : گناه تخریب خانه خدا گناه بزرگی است و ضرورت دارد که این مسجد در مکان قبلی بدون تغییری مجددا ساخته شود.
وی همچنین در مراسم دیگری گفته است: وقتی از نمونه‌های نقض حقوق مردم سخن می‌گوئیم می‌توان گفت پس از کشتار و خونریزی تجاوز و تعرض به خانه خدا بدترین گناهی است که صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.