سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم رحمانی فضلی؛

"نمازی" مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت شد

وزیر کشور طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازی را به سمت مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین داود نمازی را به سمت مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت منصوب کرد.

متن حکم وزیر کشور به این شرح است:

سلام علیکم
با عنایت به مراتب تعهد، درایت و سوابق علمی ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان "مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت" منصوب می‌نمایم.

هماهنگی و ایجاد تعامل کارآمد و موثر با حوزه‌های علمیه، روحانیون معزز و ائمه محترم جمعه و جماعات در سراسر کشور و تقویت گسترش همکاری‌ها و نیز برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب برای استفاده از تجارب و نقطه نظرات ایشان در راستای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و انجام شایسته وظایف و ماموریتهای مهم و خطیر وزارت کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد با پیگیری و تلاش‌هایتان محقق گردد.

توفیق روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.