سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

اختصاص اعتبار ۸۳ میلیارد ریالی به شهرک صنعتی لار در فارس

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از پیش‌بینی بیش از ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای توسعه طرح‌های زیرساختی شهرک صنعتی لار خبرداد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ بهارلوئی‌نژاد در بازدید از برخی طرح‌های عمرانی و زیرساختی شهرک صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این ناحیه پرداخت و افزود: از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرای طرح‌های عمرانی این مناطق صنعتی شامل طرح روسازی راه ورودی، اجرای شبکه روشنایی برق و طرح آسفالت خیابان اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بر تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی نیمه تمام تاکید کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها زمینه توسعه بیش از پیش این نواحی صنعتی فراهم می‌شود.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به زیرساخت ایجاد شده در ناحیه صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار و شرایط ویژه این ناحیه صنعتی در جذب سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم حوزه خلیج فارس، بیان کرد: این نواحی صنعتی بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌کنند.

بهارلوئی‌نژاد با بیان اینکه زمینهای این نواحی صنعتی دارای سند ثبتی است، افزود: ناحیه صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار دارای امکانات زیربنایی شامل آب،‌ برق و ‌تلفن است.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه در ناحیه صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون ریال طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرایی شده است، گفت: هم‌اکنون نیز حدود 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح‌های زیرساختی در این ناحیه صنعتی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی 30 هکتاری‌ ظرفیت استقرار 47 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 400 نفر را دارد، ادامه داد: هم اکنون 5 واحد با اشتغالزایی 32 نفر در حال فعالیت و 7 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز در این منطقه صنعتی هستند.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سفر خود به لارستان بر اجرای طرح حفر چاه آب آشامیدنی ناحیه صنعتی بیرم در صورت رفع مشکل تملک زمین از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرم تاکید کرد.

ناحیه صنعتی بیرم با 42 هکتار مساحت ظرفیت استقرار 60 واحد صنعتی با اشتغالزایی 900 نفر است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اختصاص ، اعتبار ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.