سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حافظی در جلسه شورای شهر؛

تنها 70 میلیارد تومان از 250 میلیارد تومان عوارض مرکز دفن پسماند کهریزک پرداخت شده/یک و نیم میلیارد تومان هزینه جابه جایی زباله در تهران

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: از 250 میلیارد تومان فیش و قبض عوارض پسماند تنها 70 میلیارد تومان آن اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای شهر امروز با اشاره به مشکلات مرکز پردازش و دفن پسماند کهریزک ،گفت: طی بازدیدی که از مرکز پردازش و دفن پسماند کهریزک داشتم و اطلاعاتی که دریافت کردم ما به میزان 70 هزار تن زباله از طریق این مرکز جابه‌جا می کنیم و حریم آن حدودی 300 متر است که شمال و شمال شرق آن نیز شهرک صنعتی قرار دارد.
 
وی افزود: پرسنل این مجموعه باید جزء افراد دارای مشاغل سخت محسوب شوند چراکه تفکیک زباله در این مرکز هنوز به صورت سنتی انجام می شود.
 
حافظی ادامه داد: 250 میلیارد تومان فیش و قبض عوارض پسماند بوده که 70 میلیارد آن پرداخت شده و روزانه یک میلیارد و 500 میلیون تومان بابا حمل زباله در تهران هزینه می شود و این مرکز نیاز به توجه و رسیدگی مدیران شهری را دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: جلسه ، شورا ، کهریزک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.