سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت؛

تقدیر از رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ

در جلسه امروز شورای شهر از سردار حسین رحیمی رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در جلسه امروز شورای شهر از سردار حسین رحیمی رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ با اهدای لوح تقدیر توسط رئیس شورای اسلامی شهر تهران قدردانی و تقدیر شد.
 
*سرمایه 400 میلیون تومانی بانک شهر سال‌هاست تغییر نکرده است
 
پورزرندی معاون مالی و اداری سابق شهرداری تهران و مدیرعامل فعلی بانک شهر در جلسه امروز شورا با اشاره به تعامل خوب شهرداری و شورا در این دوره گفت: اگر موفقیتی بوده به اعتقاد من همه در آن دخیل بودند و تلاش‌های انجام شده مرهون زحمات شهردار تهران و همکارانی است که در معاونت مالی و اداری همکاری کرده‌اند.
 
وی افزود: شورای سوم در تزریق بودجه زحماتی بسیاری کشیده و این موضوع از افتخارات مدیران شهرداری و شورا است.
 
پورزرندی در ادامه تصریح کرد: من بیش از 450 بار به شخصه برای نگه داشتن بانک شهر برای مجموعه شهری مراجعه کردم و یک تعاونی اعتبار تبدیل به موسسه و بانک شد.
 
وی افزود: واقعیت این است که این خدمات کوچک است و بیش از این می توانستیم خدمات بیشتری ارائه دهیم و در حال حاضر بانک شهر امانتی است که به من سپرده شده و آن را قدر می دانم و درواقع بانک شهر می تواند موتور محرکی باشد برای تامین مالی منابع شهرداری و نباید به آن به عنوان صندوق پول شهرداری نگاه کرد و احتیاج به حمایت شما در شورا دارد.
 
پورزرندی خاطرنشان کرد: بانک شهر در زمان من 400 میلیارد تومان سرمایه داشت و هم اکنون نیز همین میزان است و درواقع همه می دانیم با 400 میلیارد تومان نمی توان بانکداری کرد و  درواقع این اعتبار برای یک صندوق است که از شورا می خواهم این موضوع را در اولویت خود قرار دهد و قول خواهم داد تا آخر امسال بانک شهر به یکی از 5 بانک اول ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، جلسه ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.