سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطبوعات انگلیس اعلام کردند؛

کی‌روش دومین گزینه فرگوسن برای مربیگری منچستریونایتد

مطبوعات انگلیس اعلام کردند کارلوس کی‌روش پس از دیوید مویس به عنوان گزینه شماره 2 الکس فرگوسن برای سرمربیگری منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، الکس فرگوسن، سرمربی نام‌آشنای منچستر یونایتد پس از 26 سال سرمربی‌گری منچستریونایتد در تابستان سال گذشته اعلام بازنشستگی کرد و به دنبال آن سکان هدایت تیم پرافتخار منچستریونایتد را به دست همتای اسکاتلندی خود یعنی دیوید مویس سپرد.
 


مویس اسکاتلندی که سابقه همراهی هشت ساله با اورتون را در کارنامه خود داشت در این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند  تا جایی که این تیم را به جایگاه هفتم جدول سوق داد و بدترین عملکرد یونایتدی‌ها در طول تاریخ این باشگاه رقم خورد.
 
با رخ دادن این اتفاقات باعث شد که جایگاه سرمربی جایگزین بیش از پیش به خطر بیافتد.
 


مطبوعات انگلیسی که بیش از گذشته هم‌اکنون موضوع اخراج دیوید مویس را مطرح کرده‌اند و به آن پرداخته‌اند،‌ به انتشار گزینه‌های جایگزین وی پرداختند.
 


کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی تیم‌ ملی ایران که در جام جهانی هدایت تیم این کشور را برعهده دارد، بعد از دیوید مویس در تابستان سال گذشته گزینه دوم الکس فرگوسن بود و حالا با عملکرد ضعیف مویس گمانه‌زنی‌های زیادی برای جایگزینی گزینه دوم یعنی سرمربی پرتغالی به جای سرمربی اسکاتلندی وجود دارد و کی‌روش 61 ساله می‌تواند شانس هدایت شیاطین سرخ را در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرگوسن ، کی روش ، منچستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.