سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

برپایی نمایشگاه مشترک توانمندی زنان اردبیل و جمهوری آذربایجان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با مشارکت بانوان پرتلاش استان اردبیل و جمهوری آذربایجان نمایشگاهی از دستاوردهای آنها در بخش‌های مختلف برگزار شده و توانمندی‌ها بیش از گذشته بروز و ظهور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ماریا موسوی دیروز در دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان در اردبیل اظهار داشت: ما تمایل داریم تا این نمایشگاه‌ها و تبادل تجربیات زنان کشور آذربایجان و استان اردبیل به عنوان نزدیکترین استان به مرزهای جمهوری آذربایجان تقویت شده و بتوان بیش از گذشته به تقویت و تعامل ارتباط دوسویه کمک کرد.

وی به وجوه اشتراک بین دو کشور در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی و تاریخی اشاره و این مهم را بستری برای گسترش روابط و تعاملات در حوزه زنان و خانواده دانست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با یادآوری اهمیت بحث کارآفرینی زنان در مورد کمک به اقتصاد و تولید کشور، نشست با کارآفرینان آن کشور را در این راستا کارساز دانست.

موسوی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم از آغاز شکل‌گیری به تقویت و توسعه سازمان‌های مردم نهاد تاکید ویژه داشته و در این راستا تلاش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بر این است تا گام‌های مهم و اساسی برای شکل‌دهی و پرورش سازمان‌های مردم نهاد بردارد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.