سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

پيشرفت فيزيکي 90 درصدي بزرگترين بيمارستان سوانح سوختگي خاورميانه

ساخت بزرگترین بیمارستان سوانح سوختگی خاورمیانه پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرعامل بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز گفت: بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و برای تکمیل نیازمند حمایت خیرین و دولت است .

تاکنون خیرین بیش از 200 میلیارد ریال در این بیمارستان سرمایه گذاری کرده اند و برای راه اندازی آن نیاز به 350 میلیارد ریال اعتبار است.

بنیادی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار بزرگترین بیمارستان سوانح سوختگی در خاورمیانه، نیمه نخست امسال در شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این بیمارستان در هفت طبقه و در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع و 28 هزار متر مربع زیربنا یکی از بیمارستان‌های منحصر به‌فرد تخصصی و فوق‌تخصصی است.

به گفته وی، بیمارستانهای سوختگی عمدتا درآمد زا نیستند و هزینه های بالایی دارند بنابراین بیش از بیمارستانهای دیگر نیاز به حمایت دارند .

مدیرعامل بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) گفت: این بیمارستان صد تختخوابی برای تامین تجهیزات پزشکی نیاز به 150 میلیارد ریال اعتبار دارد که این مهم توجه خیرین را می طلبد.

این مسوول افزود: این بیمارستان که بر اساس استانداردهای معتبر دنیا ساخته شده به عنوان مجموعه پایلوت کشوری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) علاوه بر استان فارس ، استانهای جنوبی کشور ، شبکه پارسیان و عسلویه را پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.