سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه میلیارد ریال برای تكميل پروژه‌های عمرانی "فرودگاه رشت"

مديركل فرودگاه گيلان از تكميل بخشي از فعاليت‌هاي عمراني فرودگاه رشت با هزینه‌یی بالغ بر 3 میلیارد ریال خبر داد.

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه رشت؛ فتاح رضوانی مديركل فرودگاه گيلان با اشاره به فعاليت‌هاي عمراني كه در قالب قراردادهاي اماني تعريف شده است، از تكميل بخشي از اين پروژه‌ها خبر داد و گفت: استانداردسازي استخر اداره ايمني و نجات فرودگاهي(شامل ديواركشي، نرده‌گذاري، احداث اتاق سيستم پمپاژ، نصب دو دستگاه پمپ، لوله‌كشي هايدرانت و... به طوري كه زمان آبگيري خودروهاي سنگين را به يك سوم كاهش داده است)، جدول‌گذاري و پياده‌روسازي ورودي ترمينال جديد از جمله اين فعاليت‌ها در يك ماهه اخير است.

وی در بخش ديگري از فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه عمراني به فعاليت عايق كاري سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي اشاره كرد و افزود: نزديك به سه هزار مترمربع از ورق‌هاي آلومينيوم جهت اين كار استفاده شده و 70 متر از كانال‌هاي تاسيساتي محوطه فرودگاه نيز بازسازي شده است.

رضوانی احداث ديواره كانال، ساخت درپوش بتني، مرمت رنگ‌آميزي، نرده‌هاي محاوط پليس و اجراي سيستم ارتينگ سايت‌هاي ناوبري را از ديگر فعاليت‌هاي عمراني فرودگاه رشت در يك ماه اول سال جاري اعلام كرد.

مديركل فرودگاه گيلان مجموع هزينه‌هاي انجام شده براي تكميل فعاليت‌هاي مذكور را حدود سه ميليارد ريال از محل اعتبارات شركت فرودگاه هاي كشور اعلام كرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.