سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در برگزاری مناسبات فرهنگی

شهردار ارومیه تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی را عاملی مهم در پرهیز از موازی‌کاری در برگزاری مراسم‌های فرهنگی دانست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، محمد حضرت‌پور در جشن بزرگ میلاد کوثر که در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ارزش‌مداری خانواده‌ها و تأسی از سیره فاطمی در اداره زندگی‌های افراد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تعامل مشترک امور بانوان استانداری، سپاه شهدای آذربایجان غربی، شهرداری، شورای اسلامی ارومیه و دیگر دستگاه‌های مرتبط در برگزاری این جشن با شکوه، ‌گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با برقراری تعامل مثبت و سازنده‌ میان دستگاه‌های اجرایی استان، این نهادها برای انجام امور فرهنگی کنار هم قرار گرفته و از موازی‌کاری در این راستا جلوگیری کرده است.

حضرت‌پور ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، بر لزوم پیروی از رهنمودهای ایشان در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

شهردار ارومیه با اشاره به اهمیت و نقش زنان در جامعه اسلامی، گفت: زنان جامعه امروز ایران اسلامی در جریانات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با حضور فعال خود کارهای ارزشمند و سازنده‌ای در جامعه از خود به جای می‌گذارند/ش.

برچسب ها: فرهنگی ، ارومیه ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.