سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/وزیر آموزش و پرورش:

دانش آموزان امانتی در دست معلمان و فرهنگیان هستند

وزیر آموزش وپرورش گفت: 12میلیون و 500دانش آموز سراسر کشور امانتی در دست معلمین و فرهنگیان هستند و معلمین در خط مقدم قرار دارند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی اصغر فانی صبح امروز در یادواره شهداء فرهنگی و دانش آموزان استان خراسان رضوی که در گلزار شهدای شهر مشهد برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری بنام فرهنگ و اقتصاد معرفی شده است، ما خود را موظف می دانیم فرهنگ ایرانی ، اسلامی را به نسل آینده انتقال دهیم .

وی افزود : اگر فرهنگ را مجموعه ای از آداب و عادات و هنجارها تعریف کنیم شهداء چه خوب ، این بایدها و نبایدها وآداب و عادات را تعریف کرده اند .

فانی یکی از کارکردهای آموزش وپرورش را انتقال فرهنگ و دانش دانست وادامه داد : 12میلیون و500دانش آموز سراسر کشور امانتی در دست معلمین و فرهنگیان هستند و معلمین در خط مقدم قرار دارند .

وزیر آوزش و پرورش اظهار داشت : با توجه به این کارکرد آموزش و پرورش ، حفظ ارزش ها و آداب و رسوم تشکیل هویت ما را می دهند و تمامیت ارضی ما را حفظ می کند .

وی با تبریک پیشاپیش هفته معلم عنوان کرد : در آستانه روز معلم بعنوان معلم انقلاب باید بتوانیم به لطف خدا و تلاش فرهنگیان و با مدد گرفتن از خون شهیدان ، فرهنگ ایرانی اسلامی را به دانش آموزان و نسل اینده منتقل کنیم .

در پایان این مراسم مزار شهدا توسط وزیر آموزش وپرورش و مسئولین غبار روبی و گل افشانی شد.

انتهای پیام//س

برچسب ها: دانش ، آموزان ، امانت ، معلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.