سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پسکوف:بلوکه کردن دارایی پوتین در سوئیس "لطیفه ای سخیف" است

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفته است که رئیس جمهور این کشور هیچ گونه نگرانی درباره تهدید آمریکا درباره بلوکه کردن دارایی وی در سوئیس ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانس پرس:"دیمیتری پسکوف" روز یکشنبه تهدیدات منتشر شده در یک روزنامه انگلیسی درباره تحریم های آمریکا، که دارایی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در سوئیس را هدف قرار می دهد، "بی ارزش" توصیف کرد.

روزنامه تایمز انگلیس روز چهرشنبه به نقل از یک منبع دولتی که نامش را فاش نکرد، گزارش داد، ایالات متحده آمریکا قصد دارد در صورت اعزام نیروهای روسی به اوکراین، شخص پوتین را مجازات کند و 40 میلیارد دلار دارایی وی در بانک های سوئیس را بلوکه کند.

سخنگوی رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه در پاسخ به سوال رادیو "اکو روسیه" گفت:این مسئله مطمئنا لطیفه ای از نوع بی ارزش آن بیش نیست.خبرنگار این رادیو پرسیده بود، آیا رئیس جمهور ما از این مسئله احساس نگرانی نمی کند؟

وی پاسخ داد،در هر حال این مسئله ربطی بع تامیز ندارد...چرا باید از تحریم ها بترسد در حالی که این مسئله سخیف و بی پایه ای است.فقط می توان به این گونه لطیفه های بی ارزش خندید.

این روزنامه انگلیسی تاکید کرده بود، ایالات متحده آمریکا ممکن است از سوئیس بخواهد تا درباره سرمایه گذاریها با نام مستعار نیز همکاری کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.