سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک مالی به بازماندگان مسافران هواپيمای مفقود شده مالزی

در شرایطی که جستجو برای یافتن اثری از هواپیمای مفقود شده مالزی وارد چهل و چهارمین روز خود شده است یک مقام عالی رتبه این کشور برای پرداخت کمک مالی به بازماندگان این حادثه با برخی از خانواده‌ها دیدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، در شرایطی که جستجو برای یافتن اثری از هواپیمای مفقود شده مالزی وارد چهل و چهارمین روز خود شده است روز یکشنیه یک مقام عالی رتبه این کشور برای پرداخت کمک مالی به بازماندگان این حادثه با برخی از خانواده‌ها دیدار کرد.

حمزه زین الدین معاون وزیر امور خارجه مالزی درباره دیدار امروز در کوالالامپور گفت: آن دسته از خویشاوندان مسافران هواپیما که در این دیدار حضور داشتند موافقت کردند پیشنهادها برای دریافت کمک مالی را بررسی کنند و پیشنهادهایی را نیز در این باره ارائه دهند.

 این مقام سیاسی گفت: با مسئولان سفارتخانه‌هایی که اتباع آنها در این هواپیما بوده‌اند دیدارهایی داشته‌ایم و نماینده‌ای را برای مذاکره با  چین نیز تعیین کردیم تا دو کشور روند کمک به بازماندگان مسافران چینی هواپیما را بررسی کنند.

 خود من نیز برای بررسی این موضوع به زودی به پکن می‌روم... روابط چین و مالزی قوی تر از آن است که با این حادثه آسیب ببیند. از مجموع 239 مسافر هواپیما دو سوم از اتباع چین بوده‌اند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.