سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح‌اله‌زاده: قبول می‌کنم که قرارداد بازیکنان بالا بوده است/ بازیکنان در جریان افزایش قراردادها بی‌تقصیرند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: باید بپذیریم که قرارداد بازیکنان لیگ برتر بالا بوده اما برنامه‌ریزی و تنظیم قراردادها دچار مشکل است.

علی فتح‌اله‌زاده در خصوص رقم بالای قرارداد بازیکنان تیمش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: البته قبول می‌کنم در بسیاری از جاها قراردادها بالا بوده است و به نظر من بازیکنان تیم‌های لیگ برتری مقصر نیستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در ادامه افزود: در واقع برنامه‌ریزی و طراحی و تنظیم قراردادها مشکل دارد.

فتح‌اله‌زاده به راهکار لازم اشاره و تصریح کرد: اگر تیم‌های صنعتی را محدود کنیم رقم قراردادها پایین می‌آید و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

وی ادامه داد: این درست نیست که شما بازیکنی را بکوبید و یا آبروی بازیکنان تیم‌ها را ببرید زیرا مقصر اصلی اینها نیستند من در واقع گله‌مندم که چرا فلان بازیکن پول بیشتری می‌گیرد و یا کسی دیگر پول کمتری دریافت می‌کند و باید اعلام کنم که بازیکنان گناه دارند که ارزش‌های آنها را پایین بیاورند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران سپس به قرارداد تیموریان اشاره و عنوان کرد: آندرانیک تیموریان از رقم قرارداد با استقلال یک میلیارد و 500 میلیون گرفته و در کشور قطر هنوز شش میلیارد نگرفته است و این درست نیست که این بازیکنان مورد انتقاد قرار گیرند.

فتح‌اله‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات افزایش قراردادها هم حل شده و ختم به خیر شود تا آرامش به فوتبال باشگاهی ما بازگردد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.