سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الميادين:

تونل‌های تاريخی در حمص پيشروی ارتش سوريه را دشوار کرده است

وجود شبکه‌ای از تونل‌های تاریخی در زیر بخش قدیمی شهر حمص سوریه، پیشروی نیروهای ارتش این کشور را دشوار کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، این شبکه گزارش داد: وجود شبکه‌ای از تونل‌های تاریخی در زیر بخش قدیمی شهر حمص سوریه، پیشروی نیروهای ارتش این کشور را دشوار کرده است. 

گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین، درباره عملیات نیروهای ارتش سوریه در بخش قدیمی شهر حمص گفت: ارتش سوریه در سه محور جوره الشیاح، باب هود و الحمیدیه در بخش قدیمی شهر حمص پیشروی می‌کند.

 منابع نظامی عملیات ارتش سوریه را بسیار دشوار توصیف کردند زیرا بخش قدیمی شهر حمص در واقع بر روی یک شهر زیرزمینی ساخته شده است که در آن تونل‌های تاریخی زیادی وجود دارد. این تونل‌ها که محله‌های مختلف را به یکدیگر متصل می‌کنند به افراد مسلح برای تردد بین این محله‌ها کمک می‌کنند.

 گروه‌های مسلح بعضی ساختمان‌ها در این منطقه را بمبگذاری کرده‌اند تا در مسیر پیشروی ارتش مانع ایجاد کنند. تک تیراندازان هم در بخش های مختلف این منطقه مستقر هستند. 
در ادامه این گزارش آمده است: خیابان‌های کوچک در این منطقه چالش بزرگی برای ارتش سوریه است، زیرا ورود زره پوش به این منطقه را غیرممکن می‌کند. حدود هزار جنگجو از جبهه النصره و گردانهای ارتش آزاد در این منطقه حضور دارند.

 در چند روز گذشته بیش از دویست گلوله خمپاره به محله هایی در کنترل ارتش سوریه در شهر حمص اصابت کرد که دهها کشته و زخمی داشت. مردم این محله های حمص نگران هستند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، حمص ، ارتش ، تونل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.