سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شلیک چشم بسته جان مامور کلانتری را نجات داد

مامور انتظامی که با گاز اشک آور مورد حمله سارق منزل قرار گرفته بود، با شلیک تیر جنگی جان خود را نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شب گذشته ماموران کلانتری نیاوران در حال گشت زنی در محدوده خود بودند که یک مورد سرقت منزل به‌ آنان گزارش شد و آنان نیز سریعا به سمت آدرس اعلام شده حرکت کردند.
 
ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که دو سارق از دیوار یک ساختمان به پائین پریده و با دیدن آنان به سمت خیابان اصلی اقدام به فرار کردند.
 
با فرار دزدان شبانه تعقیب و گریز پلیس نیز آغاز شد و پس از چند دقیقه یکی از ماموران توانست به یکی از سارقان جوان برسد، ولی قبل از دستگیر کردن آن ناگهان با حمله ور شدن این سارق جوان مواجه شد.
 
سارق جوان ابتدا با پاشیدن گاز اشک آور به صورت مامور انتظامی قدرت دیدن را از او گرفت و سپس قصد داشت با پیچ گوشتی فاجعه‌ای را رقم بزند که مامور انتظامی چشم بسته پای سارق را هدف گرفت و با شلیک دو تیر جنگی آن را زمینگیر کرد.
 
رئیس کلانتری 123 نیاوران سرهنگ رحمان نعمتی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: سارق جوان که مورد اصابت دو تیر جنگی قرار گرفته بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان طالقانی منتقل شد و همدستش نیز با همکاری نیروی‌های کمکی در میدان نیاوران دستگیر و به کلانتری فرستاده شد.
 
به گفته نعمتی در بازرسی از کوله پشتی سارقان نیز یک عدد دیلم، دو عدد اسپری اشک آور، دو عدد پیچ گوشتی و ‌دو عدد چاقوی همکاره کشف و ضبط گردید.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسين
۱۳:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاش دولت محترم یکم بیشتر سختگیری میکرد که این سارقها بعد از دستگیری به راحتی ازاد نشن .کاش دولت فقط به پرداخت جریمه اکتفا نمیکرد!!!!!!!!!!!
حسن
۱۷:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
کاش اون دو تیر رو تو مخش میزد خدا هر چی دزده لعنت کنه منو بیچاره کردن