سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضايت مشتري سرفصل اهداف كيفي "ايران خودرو"

معاون مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در كيفيت گفت: ارتقای رضايت مشتريان و مشتري مداري از طريق توليد و تحويل محصولات و خدمات بدون عيب با در نظرگرفتن خواسته ها و انتظارات مشتريان ،هدف اصلي ايران خودرو در حوزه كيفيت است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از ايكوپرس، مجتبي استادرحيمي با بيان اين‌كه براي تحقق اين هدف، سه رويكرد اصلي در دستور كار ايران خودرو قرار گرفته است، افزود: خودروساز شدن از معيارهاي مطمئن و اصلي در تصميم گيري هاي كيفي مي باشد و همه طرح ها، تصميمات و عمليات كيفي در ايران خودرو بر اساس اين رويكرد انتخاب، هدايت و رهبري شوند.
 
استادرحيمي اظهار كرد: تلاش ، تمركز و نهادينه سازي ورودي بدون عيب ، توليد بدون عيب ، تحويل بدون عيب ، در زنجيره ارزش شركت از تامين تا خدمات پس ازفروش. دومين رويكرد گروه صنعتي ايران خودرو براي تحقق هدف اصلي كيفيت است.
 
به گفته وي تمركز بر فعاليت هاي پيش‌گيرانه از طريق سوق دادن برنامه ريزي ها و فعاليت ها از وضعيت واكنشي به وضعيت پيش‌گيرانه رويكرد ديگري است كه ايران خودرو براي تحقق اهداف خود، برگزيده است.
 
استادرحيمي با بيان اين‌كه ارتقای رضايت مشتريان و مشتري مداري، يكي از اهداف اصلي گروه صنعتي ايران خودرو وهمواره مورد تاكيد مديرعامل گروه است، افزود: بخشي از برنامه هايي كه براي ارتقاي سطح كيفيت طرح ريزي شده است به طور مستقيم توسط معاونت كيفيت پي‌گيري و محقق خواهند شد. اين برنامه ها در سه بخش بلندمدت، ميان مدت وكوتاه مدت تهيه شده است.
 
وي افزود: بخش دوم از برنامه‌هاي معاونت كيفيت در راستاي ارتقای سطح كيفي محصولات و خدمات و رضايت مشتريان با مشاركت واحدهاي زنجيره ارزش تهيه و توسط آن‌ها محقق خواهند شد. در خصوص اين برنامه ها معاونت كيفيت نقش پشتيبان و ناظر را خواهد داشت.
 
استادرحيمي بيان داشتند ازمهم‌ترين برنامه هايي كه به طور مستقيم توسط معاونت كيفيت پي‌گيري و محقق خواهند شد عبارتنداز:  استقرار سيستم يك‌پارچه كيفيت در سايت هاي توليدي، يك‌پارچگي و سازماندهي نحوه نظارت بركيفيت اين سايت ها، متمركز کردن شكايات كيفي مشتريان ،  كاليبراسيون و يكسان سازي  مستمر سيستم آديت وارزش‌يابي محصولات درسايت‌هاي توليدي ، ارتقا و تقويت آناليز ،پياده سازي و اجراي ارزيابي جامع با الگوبرداري از روش هاي خودروسازان پيشرو جهاني و يك‌پارچگي روش هاي نظارتي در جهت كاهش مشكلات كيفي با ريشه قطعات از جمله مهم ترين برنامه ها به شمار مي آيند.
 
وي در پايان گفت: براي 14 واحد مرتبط با زنجيره ارزش گروه صنعتي ايران خودروازجمله: ساپكو، ايساكو، سايتهاي توليدي و واحدهاي مهندسي شركت نيز برنامه هايي جامع و مدون در نظر گرفته شده كه با اجراي آن‌ها موضوع ارتقاي كيفيت با تاكيد بر مشتري مداري و افزايش رضايت مشتريان با سرعت بيش‌تري محقق خواهند شد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سیمرغ
۰۹:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
الکی می گه !!!!!!!!!!!!