سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

سهم اعتبارات سرعین باید ارتقا یابد

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌ها در بین شهرستان‌های استان انجام می گیرد و بر این اساس سهم اعتبارات سرعین باید ارتقا یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به تلاش نمایندگان و مسوولان استان اردبیل برای تبدیل سرعین به منطقه آزاد گردشگری گفت: در صورت تحقق این خواسته در کنار فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی نمین زمینه‌های رشد و توسعه سریع منطقه فراهم خواهد شد.

وی افزود: شهرستان سرعین با توجه به ظرفیت عظیم گردشگری می‌تواند سهم درخور توجهی در توسعه استان اردبیل داشته باشد و به این دلیل نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر است.

وی بیان کرد: توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌ها در بین شهرستان‌های استان انجام می گیرد و بر این اساس سهم اعتبارات سرعین باید ارتقا یابد.

پیرموذن افزود: شهرستان‌های نیر و نمین نیز به دلیل کم برخوردار بودن باید مورد توجه بیشتر مسوولان قرار گرفته و فرمانداران این شهرستان ها نسبت به توسعه این شهرستان ها تلاش کنند.

وی پیگیری فرمانداران شهرستان‌های استان در افزایش سهم اعتبارات آنها را موثر دانست و نسبت به همکاری در راستای پیشرفت حوزه‌های انتخابیه خود قول مساعد داد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: اردبیل ، سرعین ، اعتبارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.