سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

هیچ گونه افزایشی در قیمت دارو طی 6 ماهه نخست سال نداریم

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: داروخانه‌های بیمارستانی مجهزتر می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،کامران دهقان، افزود: طرح تحول نظام سلامت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته که یکی از اهداف این طرح تجهیز داروخانه‌های بیمارستانی است.

وی ادامه داد: در صورت تجهیز داروخانه‌های بیمارستانی، بیماران برای تهیه دارو و ملزومات بیمارستانی مجبور نمی‌شوند تا به داروخانه‌های سطح شهر مراجعه کنند.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در رابطه با افزایش قیمت دارو، تشریح کرد: امسال هیچ‌گونه افزایش قیمت دارو در 6 ماهه نخست سال وجود ندارد و حتی احتمال کاهش قیمت داروهای وراداتی نیز وجود دارد.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: حتی در روزهایی که کشور با بحران دارویی مواجه بود نیز، آذربایجان غربی در وضعیت مطلوب تری نسبت به دیگر استان‌ها قرار داشت.

دهقان با اشاره به سیستم اطلاع رسانی دارو سموم، اضافه کرد: سامانه اطلاع رسانی دارو و سموم با شماره تلفن 1490 برای پاسخگویی به سئوالات مردمی در رابطه به عوارض دارویی، کمبود داروی و موارد مصارف داروها راه اندازی شده و هم استانی‌ها می توانند در ساعات اداری با این شماره تماس بگیرند.

وی افزود: در صورتی که در غیر از ساعات اداری با این شماره تماس گرفته شود، همکاران ما فردای آن روز با تماس گیرنده تماس برقرار و پاسخ سوال هم استانی‌ها را خواهند داد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: ارومیه ، دارو ، قیمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.