سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامی در تذکر شفاهی:

جاده بندر خمیر تا کارخانه سیمان تا کنون 147 کشته داده است/لزوم تخصیص اعتبار لازم

نماینده مردم بندرعباس گفت: جاده 2 هزار و 940 متری که از شهرستان بندر خمیر تا کارخانه سیمان خمیر که در سال 74 احداث شده مشکلاتی را برای منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، منصور آرامی نماینده مردم استان هرمزگان قبل از تذکر شفاهی خود از سفر دکتر روحانی به استان هرمزگان تشکر کرد و گفت: از رئیس‌جمهور درخواست دارم که نگاهشان به استان هرمزگان عوض کنند، دکتر روحانی تصمیمات خوبی گرفتند ولی استان هرمزگان با قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی که دارد همچنان در بعضی از بخش‌ها از محرومیت شدید رنج می‌برد.

این نماینده ادامه داد: جاده 2 هزار و 940 متری که از شهرستان بندر خمیر تا کارخانه سیمان خمیر که در سال 74 احداث شده مشکلاتی را برای منطقه ایجاد کرده است.

منصوری خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر راه ادامه داد: این راه از سال 74 تا الان 147 کشته داده، کارخانه سیمان خوب است اما نه با این خسارت برای مردم، خواهش ما این است که این جاده که سال‌هاست تعویضش برای تبدیل به یک اتوبان یا آزادراهی که مردم بتوانند به روستاهای اطراف تردد کنند در دستور کار است خواهشمندم اعتبار لازم را در نظر گرفته و مشکل را حل کنیم، مردم ما در شهرستان خمیر می‌گویند ای کاش کارخانه نبود تا 147 کشته نمی‌دادیم.

نماینده مردم بندرعباس اظهار داشت: نکته دوم در خصوص بهداشت و درمان استان هرمزگان است که در شهرستان بندرعباس تنها یک دستگاه MRI دولتی وجود دارد و بیش از سه ماه است که مردم در نوبت هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشته ، روستا ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.